Es07 handan3958 Yürümeyi çok seven biriydim Bebek baş aşağı döndüğünden beri 32 haftadan beri 35ten beri baş kanalda dayalı Yürüyemez oldum çıkacak gibi her an Baskısı çok ağrı yapıyor Yürümek gerektiğini bende farkındayım
handan3958 Es07 Hmm anladm canm o zaman sen evde kendince bireyler yapmaya çalış ev içinde aktif ol hiç bişey yapamazsan bile çömelme hareketi yap oldukça etkili
handan3958 Es07 Aminnn canm aminnn benimde sancılarım var ara ara geliyor ama düzene girmedi hayırlısıyla düzenli hale gelse belki doğumum başlar banada dua et lütfen sağlıkla kolaylıkla doğurayım hepimiz inşallah 🥹🤲🏻
mervebedir Bbgg bebiş doğdu gebelik şekerinden dolayı bebeğin şekeri düşük çıkıyor. Küveze aldılar.Dualarınızı bekliyorum
Bbgg mervebedir yaa 🥹 Rabbim tez vakitte kavuştursun sizi Allah yardımcımnız olsun sağlıkla büyüsün bebişiniz 🤲🏻🤲🏻