BurcuAdak Gozd3 evet tabi yanılma payı varmıs 300-400 gr ultrasonun ama insanın gözü korkmuo değil yani 😂
Gozd3 BurcuAdak aynen canımm ya yani 3900 kilo bebeği nasıl doğurcam diye düşünüyor insan. Yediklerimi azaltmaya çalışcam öyle düşünüyorum. Bebeğe bi zararı olmaz sanırım. Az az yesem belki kilo almaz 😄
Gozd3 BurcuAdak daha önce hiç rejimde yapmadım ben, yememek için uğraştıkça daha çok yiyesi geliyormuş insanın yahu 😄
Betul123 Bende 39+2 oldum banada Salı gününe randevu verdi bebek dönmüş ama kanala yerleşmemiş dedi ondan önceki hafta Çarı muayenesi yaptığında haftaya doğurursun çatın çok iyi demişti yerleşmiş demişti kafam karıştı valla bebek geri çıktı heralde 😂 bide şimdi gittiğimde bebeğim kordonu boynuna gelmiş ama sorum yapmaz Doğum esnasında gerilirse eğer bebek kalp atışı düşerse sezeryan olursun dedi Salı günü gittiğimde bebek 41 haftası bitmiş olucak eğer sancım olmazsa suni vericek bugün bebiş çok hareketli baskı yapıyor arada ağrı giriyo acaba Doğum sancısı mı olucak
Leylaaltn Gozd3 hmm netten baktm azckta sari sülümk gibi bsy dedi oylede oluyomus cokmu bu yani normal akinti gibi bsymi herkezde kan olmuyomus cunku
Babycsr BurcuAdak bende aynı durumdayım 39 oldu bugün , yarın kontrolümüz var. Ve bebek 38+1 de 3750 idi. O yüzden biraz endişeliyim doktorda kendi sancın gelene kadar bekleyeceğiz diyor
Gozd3 Babycsr canımm peki bebeğin kilosuna bişey söylemedi mi doktor? Sonuçta kilosu fazla olursa normal doğum zor olur