BurcuAdak sali günü bende tam 40 haftayi doldurmus olacagim. Bendede hicbir belieti yok. Kanalda bebek ama sanci filan yok. Beklicem ben ayin 22 isinde randevum var ojamama kadae gitmicem sancim gelmezse. Ama dün cok hafif pembemsi lekelenme oldu sanirim normal bisey bu.