BurcuAdak ben 38+5 Haftalik oldum bugün nst girdim sancilarim en fazla 30 oldu bir iki kasilma felan oldu ama banada sanci yok dedi adet agrisi bendede var ve alta dogru baski yapiyor Yürüyemiyorum fazla
😫 nezaman gelecek kizim artik son günler cok zor oluyor