ikiprensesannesi___ Eliffff58 ben kendi sütümü verince bebeğim öyle kusuyo doktora sordum normal dedi artik mama almam inşallah sütüm yeterde almam hiç birine güven kalmadı şaka gibi
Havin49_ kizinaasikanne inşallah Cnm eşim bu sefer pek mama almak istemiyor sanki sağ sütünü diyor premetüer olduğu için mama almayalım diyor😀😀
0925 Havin49_ aptamil şüpheli bir mama artık sanırım aptamil bebeğe gaz yapar her doktor farklı önerebilir evet doğru bizim kuvez doktorumuz kesinlikle hipp keçi sütlü önerdi
Havin49_ 0925 bakalım bende diğer bebeğim küvezde olmazsa oranın doktoruna sorarım bebeğimi görmeye gidince
myangelson 0925 maalesef çıkmış onda da seri numarası falan paylaşılmış dün kidste paylaşıldı. burada da paylaşılmıştır belki hatırlayamadım da.
myangelson ikiprensesannesi___ daha dün eşimle konuşuyorduk hadi bizim çocuk büyüdü bir şekilde ek gıda falan alıyor doktor da kesebilirsiniz dedi kesme ihtimalimiz var yeni dogum yapanlar ne yapacak yazık günah değil mi diyordu. Mamalara bile güvenemiyoruz artık
ikiprensesannesi___ myangelson ne yazık ki acı ama gerçek dünyanın en savunmasız meleklerinin bile canı Böyle sorumsuzlar yüzünden tehlikede olabilir ne kadar sinir bozucu bi’şey ya
irmairma Havin49_ canım Hipp organik keçi sütlü olanı alacağım ben bunu araştır istersen karton kutuda olanı
irmairma Havin49_ doktora sordun mu canım ne dedi , ben doğum yaptım pazartesi günü sütüm gelmedi daha herşeyi yapıyoruz bakalım, hastanede aptamil verdiler eve geçtik hipp aldım bakalım yarın bende doktora soracağım
Havin49_ kizinaasikanne eşim asla karşı değil çünkü ilk oğlum 1 haftalıkken mamaya başladım 1 yaşına kadar verdim ama bu premetüer diye korkuyor
kizinaasikanne Havin49_ benim kızım prematüreydi 2 yaşına kadar verdim şu an maşallahı var boyu ve kilosu yaşıtlarını yakaladı gelişimi de bayağı iyi yani korkmayın bir şey olmuyor 🙈 sütünüz yoksa yapacak bir şey yok mecbur mama
myangelson 0925 ben mamamil aldım çok kabız oldu Bebelc Gold denedim toplatilmaya başlandı diye bıraktım ve kaka yapmadı yine. Mecburen sma optiproya döndüm çünkü oğlum çok kabız oldu 🥺 bizim doktor 1 yaşından sonra mamayı bırakabiliriz dedi de bakalım bizimki hala içiyor geceleri gündüzleri. Azaltmaya çalışıyorum