0925 bende hipp aldım da, üzerinde su ile karıştırıyorlar mama gibi o şekilde veriliyormuş ama normal kaşıkla. Sosyal medyada biberonla yapıp verenler de gördüm o yüzden sordum. Biberonla olması daha iyi olur bizim için kaşıkla çok zor yer tahminim. 🥲 Gerçi tadını sevse yer belki. Mesela en son 12 de kalktı mamaya 2 buçuk saat sonra yine uyandı şimdi mama vermeden geri uyutmayi denedim kıyamet koptu 🤦🏻♀️ yaptım da içti şimdi 130cc mama