Havin49_ iyi yaptın canım ben neredeyse bütün mamaları kullandım kızıma HİPP kullanmamıştım bi tek. Hiçbir mama iyi gelmemişti SMA çok güzel toparlattı şimdi her şey normal gidiyor çok şükür o yüzden emzirebilirim diye düşünüyorum ama ya yetmezse diye de HİPP aldım tavsiye üzerine tabii ki 😊