gunesshr [silindi] var gibi canım benimde aynı Dpo 10 dayım pozitif görüyorum inşallah kandada çıkar da seviniriz 🥰
[silindi] gunesshr ay inşallah canım benim hayırlı olsun sana da bekleyince daha net çıkınca kuruma mı diye korkuyorum ilk 10 dk da gözle görebildim ama erken gebelikte değil tabi zamanda çok erken dün yaptıklarımda böyleydi bundan biraz açıktı 🥲
aysima56 [silindi] @gunesshr Ay benimde dpo 9 yapmadım sabah mı yapsam aceba sabah dpo10 şimdi bunları görünce yapmak istedi. Çıkar mı
gunesshr aysima56 Dpo 8 de çok çok silik gördüm 9 da daha netti. Bugün 10 çok daha iyi 🌸 yapabilirsin
[silindi] aysima56 ben kendime engel olamadım canım kan vermeye hala korkuyorum biraz daha beklemek istiyorum ama elimde bide predictor var yarın onu yapacağım dpo11 oluyor zaten sende sabah dene istersen inşallah gönlüne göre olur 🥰
[silindi] aysima56 yaa inşallah öyle değildir minik olduğundandır biz heyecanlanıyoruz ama aslında erkende 🥹resim at istersen bakalım bi ay inşallah vardır ya
aysima56 [silindi] Cane yeni lavaboya gittim peçeteyle silerken akıntıyla birlikte kanama geldi ama regle 3 gün var aceba adet mi oldum @bebegimle_ben @Rojdiyebiri dpo 10 Ama testler negatif
bebegimle_ben aysima56 canim sanki ikinci teste silik ince varmi bana mi oyle geldi bugun yap test erken olabilir
[silindi] aysima56 belki çok erkendir canım ya herkeste illa dpo10 da çıkacak diye bişey yok tabi 🥲 ben bile korkuyorum testi yapmaya bence bekle 2 gün sonra testi yenile canım tekrar 🥹
Rojdiyebiri aysima56 Bak benimki böyleydi ilk 5 dk da hiç yok gibiydi bi 20 dk sonra böyle belirginleşti birde ben de dpo 10 da yapmıştım umudunu kesme yani adet olmazsan bi kaç gün sonra tekrar yap çok su içmemiş ol ilk idrarla yap
saziment [silindi] awox ya da predictor early ( 6 gün öncesine kadar gösteren) öneririm söylediğin markaları hiç duymadım bacım
[silindi] saziment bende eczaneden bunları buldum canım ya 3 test yaptım silikti ama bakalım yarın dpo12 predictor early ile bakacağım inşallah sağlıkla vardır 🥹