bebegimle_ben aysima56 canim sanki ikinci teste silik ince varmi bana mi oyle geldi bugun yap test erken olabilir
bebegimle_ben aysima56 o zaman kirmiziya yakin mi canim bir gozlemle canim insallah birdaki aya birlikte yardimlasiriz
bebegimle_ben aysima56 bence kesme pozitif kal canim allahtan umit kesilmez canim ama cizgi var gibi erken yapilmis sanki test bu gelen lekeyede gozunu ayirma biraki aya kesin guzel haberler alirsin canim birlikte ilerleriz insallah
[silindi] aysima56 canım ya altta ki testi net ışıkta çekme şansın var mı birde resmi hemen mi çektin yoksa bekleyince mi yanıltmak istemem ama sanki alttakinde hayali bi çizgi var gibi bak hatta rengi siyah yaptım testinin çıkıyor gibi ne durumdasın şimdi
[silindi] aysima56 atıyım mı sana yanlış anlama hevelendirmek istemem canım insan hep bi umut istiyor ama inşallah vardır ya bende tutamadım kendimi söyledim sana 🥹🌸
bebegimle_ben [silindi] canim kaset teste cizgi var gibi ya keske bidaha yapabilsen test yada gun isiginda resim cek
aysima56 [silindi] yaaa bu benim mi allahım ne olur olsun ya hemen yarın test alıp ertesi gün yapmam lazım ama lekelenmem var adet değildir inşşlah