Alya05 ebrudefnee kesinlikle Batman ❤️ ben aslen Batmanlıyım Batman’da oturuyoruz Batman’da hastane imkanı da çok okul imkanı çok gezilecek aktiviteler vs çok iyi AVM’ler iyi güzel yani
ebrudefnee Alya05 bi kişi güzel demiş 1 kişide merkezi güzel ama ilçelerinde hastane imkanı zor demiş emin olamadım
myangelson ebrudefnee eşim jandarmaydi Diyarbakır merkezdeydik merkezi olursa çok gelişmiş çok iyi bir yer ama ilçeleri köyleri zor oluyor arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla. Hastane vs imkanı zor
ebrudefnee myangelson biri daha Diyarbakır için öyle yazmış bana güzel geliyordu Diyarbakır ama ilçeye düşme ihtimalide olabilir o yüzden bilemedim
ipuli ebrudefnee Şırnak cizredeyiz esimin görevi dolasiyla ama eger sosyal bir aileyseniz yapacak seyiniz cok kısıtlı. Hastane sadece 1 tane devlet hastanesi var o da cok yeterli degil bir de tıp merkezi var onda da cogu imkan yok. Ama Şırnak’ın en gelişmiş ilçesi merkez daha beter. O yüzden burayi hic yazmayın. Bizim 2. Yılımız ne zaman bitecek diye gün sayıyoruz 😊
ebrudefnee ipuli görümcemin eşide polis onlarda Şırnak’ta onlarda aynı şeyi söylemişti onlarında 2. Senesi
ozals Bizimde bu sene doğu çıkacak ve bende taşınırken muhtemelen 6-7 aylık hamile olacağım. Allah hakkımızda hayırlı olan , iyi insanların olduğu yerler çıkarsın inşallah ve aile gidebilecek bir yer olsun inşallah diye dua ediyorum
ebrudefnee ozals bizde öyle biz butona basıp erken gitmek istedik sonra ailelerimizin olduğu yakın bi şehre gideriz diye düşündük ama benim doğumun Allah nasip ederse temmuzda tam tayin zamanı çoğu işi eşim yapacak artık ama 2 çocuk olmuş olacak hastene imkanı vs olan bi yer olursa güzel olur öncelikle eş götürülen eve gidip gelebileceği bi yer olsun tabi hakkımızda hayırlısı olsun sizde sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi
Alya05 ebrudefnee Batman merkez güzel Ama ilçeleri pek bilmiyorum ilçeleri pek donanımlı değil 🤷♀️ Gercüş ilçesi var orda pek bişi yok bi köy pazarı vardır hastanesi acil gibidir yeni büyük bi hastane yaptılar lakin doktor yok içinde gercüşte yaşayan yerliler bile mardine veya batmana gelir alışveriş için
ozals ebrudefnee aminn inşallah. Benimde 4 yasinda bir oğlum var . Memlekete de her türlü uzak olacağım, muglaliyim çünkü . En yakın doğu bile binlerce km . Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
karahanl ebrudefnee geçen sene eşim şırnağa tayin oldu ne yazık ki aile götürülemeyen bir yere o giderken bende daha 1 aylık hamikeydim ben batıda kaldım izne geliyor sadece. İnşallah aile götürülen yer çıkar bize tercih dışı çıkmıştı ne yazık ki
beyzyrc Htcmommyy2125 Bitlis merkezde misiniz bende tatvan da yım ayy hiç ısınamadım 2 senedir 😂 biran evvel geçse gitsek diyorum
ebrudefnee SeydaHsn genelde merkez olmayan her yerde hastane işi sıkıntılı galiba çoğu kişi o şekilde söylemiş
umynurr ebrudefnee cnm doguda imkan ber turlu kisitli aktiviteler sinirli bunun bilincinde ol bikere Mardin Batman G.antep Bunlari basa yazabilirsin her turlu ilceler kucuk ve gelismemstir umarim gonlunuzve bi yer cikar
ebrudefnee umynurr evet tabiki bulunduğumuz şehir gibi olacağını düşünmüyorum ama en azından ilçeye düşsekte hastane imkanı vs olan bi yer olsun istiyorum o yüzden
ebrudefnee Alya05 bakalım yazsak mı yazmasak mı kararsız kaldık biraz da nasip işi tercih etmediğimiz bi yerde çıkabilir hayırlısı olsun artık
namkol1 ebrudefnee Van’dayız çok güzel tavsiye ederim. Hakkari çok kötüydü. Gerçi gurbetin her türlüsü kötü Bizde Haziranda batı tayincisiyiz inşallah
ebrudefnee namkol1 evet Van’ı bi çok kişiden öyle duydum çevremdende ama torpil gerekiyor diyende var hepimiz için hayırlısı olsun inşallah sizde gönlünüzden geçen bi yere gidersiniz inşallah 🌸
eed21 Eşim Elazığ’da çalışırken tanıştık ilçesindeydi. Evlendik 8 ay da yaşadık. Ben orada okuyordum çok da seviyordum Elazığ’ı. Sakin kendi halinde. Görev olarak evlenmeden özellikle görevi çok yoğundu. Evlendikten sonra şansa biraz daha durgundy. Ama işte bi plan falan yapamıyorsun. Her an çağırılabilşyprlar. Jöh deydi. Ama işte doğuda bir çok yer öyle Elazığ’ı öneririm. Şu an İstanbul’dayız geçim zor maaş az ama gerçekten kafa rahat sürekli çağrılmıyor sürekli wp grubunda tetikte değil. Rabbim tüm askerleri de bizim eşlerimizi de korusun. Zor günler göstermesin. Umarım rahat olacağınız yer olur o stresi biliyorum
ebrudefnee eed21 doğuda askerler hep yoğun çalışıyor sanırım herkes öyle demiş bizde bu sene butona bastık şansımıza çıktı erken yapıp İstanbul yakınlarında bi yere gitmek istiyoruz tabi oda çıkarsa doğma büyüme İstanbulluyuz eşimde bende ama İstanbul’da artık hep kalabalık hem pahalı ailelerimiz orada diyede en azından yakın şehirlere gideriz diye düşündük hepimiz için hayırlısı olsun
zfrnemos ebrudefnee elazıgdayız bızde cok guzel baya gelısmıs bı il memnun kalırsınız ama merkez cıkarsa yada beldesı var orası cıkarsa ilçeleri nasıl bılmıyorum
zfrnemos ebrudefnee canım hamıle oldugunu bıldırsın ataması cıkan yere eşim hamıle hastane ımkanı olan bı yer olursa deyıp rıca etsın bızım bazı sağlık sıkıntılarımız vardı esım aradı ve soyledı bıldırdı onlarda bıldırıyo bunu ona gore atama yapılıyo evlımısın kac tane cocuk var vs gıbı soruyolar zaten aratıp 3 4 yıl once oyleydı ama suan nasıl bılmıyorum yada senın hamıle oldugunu bıldırseydı atamanız bu sene cıkmazdı uzatma verıp
ebrudefnee zfrnemos bizim bu sene olmayacaktı biz kendimiz butona bastık erken gitmek istedik sanşımıza çıktı ama atamalarda bildirildiğini bilmiyordum eşime sorayım öyle oluyorsa bizde öyle yaparız
Alya05 ebrudefnee kesin bilseniz Batman merkez olacaksa batmanı kaçırmayın. Ama merkez olmazsa sıkıntı çekebilirsiniz