Biz Şırnak’tayız eğer çocuğunuzun ileri tedavi gerektiren bir sağlık problemi yoksa burda tümen hastanesine her hafta doktorlar geldiği için zorlanmıyoruz. Çok gelişmiş imkanları bol bi şehir diyemem ama biz iki yıl diye geldik 2. Kez uzatma verdik. Bizim gibi duran çok insan var özellikle lojmandaysanız burası gayet iyi