ebrudefnee eşimde asker ve Diyarbakır’ın en kötü ilçesinde yaşıyoruz, imkan hiç yok izin hiç yok sürekli görevdeler. Hem çalışma şartları olarak ağır hemde yaşam şartları olarak, 5 gün sonra göreve gidecek ve 1 ay yok. Bizim tercih dışı geldi Malesef, merkezi güzel ama oraya da torpil gerekiyor bence hiç düşünmeyin Diyarbakır’ı