kizinaasikanne bende 2. Oğluma hamileyim aynı 35 de karar verdim ilk olunca hemen karar vermiştik eşimin kardeşleri hep e ile başlıyor Emre eren erdem gibi oğluma da Ege düşündük sonra dedim çok kısa benim soy adım da Çağlar dı Çağlar Ege Kılıç oldu kulağa da hoş geldi kayınpederimin ismi de Ertuğrul tek başına da çok tok ve güzel geliyor eşim pek istemedi seslenemem ismiyle diye bizde ortadan ayırdık Ertuğ Alp koyduk buna da eşim hemen tabi 3. Ye de Tuğrul koyarız diyor 🤣🤣 ben kız manifesto ederken isimleri hem değişik hemde çok tercih edilmeyen Çağlar ve Ertuğ eşim çok karışmaz da ben başka istesem başka da koyabiliridm 9 ay taşıyan sensin diyor sağlıkla gelsin bebişler