kizinaasikanne isim konusunda bizde anlaşamadık eşimle artık onun beğendiğini ben benim beğendiğimi o beğenmiyordu en son kavga ettik artık şiddetli bi şekilde sonra hevesim kaçtı isim düşünmedim bir süre kendisi şumu bumu dedi dedim ne koyarsan koy napıyım umrumda değil tunahan koymuş kendi ses etmedim kalbim kırık hiç benimseyemedim ismi isimde normalde güzel yani kötü değil ama işte hevesimi kırdı ya bir kere artık 😞