ebru23 Mutlulukgeldi ben 8. aydayim 34de hala kendim temizleyebiliyorum zaten her yerim inceldi eldivenle bende bi deniyim. jiletlw aliyorum 8 aydir hic kalinlasmadi
Tombikis96 Sengulkrgz valla alışkanlık diyeyim 😂 benim canım o kadar tatlı değil mecbur kalınca hersey oluyor 😄ama sol tarafım da kasık batması oluyor sanki biri ara ara iğne sokuyor gibi acıyor acaba temizlik ten dolayi mi oldu bilemedim
Minnoskaan Mutlulukgeldi ben çok korkuyorum valla bende hep jiletle alıyorum sert çıktığı için çok acır
Mutlulukgeldi Minnoskaan valla ben 7. Aya girecek hamileliğim o günden beri jiletle aldim ama gitmekle cok iyi ettim bence 😊😊
Deletedmom231 Mutlulukgeldi Bende sözde halaaa cesaret toplayıp gidicem ağdaya😂😂😂 21+1 haftalığım alıştırayım kendimi kolay olur dedim ama yok bulamadım cesareti saklandı bir yerlere 😂😂😂
Mutlulukgeldi Deletedmom231 valla git derim bende cesaret edemiyordum kendim evde yapmaya çalıştım yok karnimadan dolayı az az alıyorudm ama yapamıyorudm en sonunda böyle gitm3z dedim kapıyı kitledim gittim😂😂
DlstM Deletedmom231 yani o acı her müdahalede oluyo yani sir yapılırkn ama yarım saatte bitiyo ve 3 hafta tertemz
Tombikis96 Sengulkrgz Sağol canım ama çocuk olduktan sonra bu iştah kalır mı bilemem 😄şimdi bile zor kötek yapıyorum çocuktan sonra baya bi zorlanacam kesin
Tuce26 DlstM bende cıkıyor su an ama öyle kıl heryerde değil tek tük bazı yerlerde oda normal cıkanlar hıc cıkmayan köklerdekiler öldürdükleri cıkmıyor