Mutlulukgeldi Deletedmom231 valla git derim bende cesaret edemiyordum kendim evde yapmaya çalıştım yok karnimadan dolayı az az alıyorudm ama yapamıyorudm en sonunda böyle gitm3z dedim kapıyı kitledim gittim😂😂
Mutlulukgeldi Minnoskaan valla ben 7. Aya girecek hamileliğim o günden beri jiletle aldim ama gitmekle cok iyi ettim bence 😊😊
Mutlulukgeldi Deletedmom231 bende utanıyordum kuaförcuyle yaşıttık zaten ama mecburdum son aylarda sürekli jiletle alıyordum aniden bisey olsa ne bilim Allh korsunda kimseye oyle görünmek istemiyorum😐
hunilimom Mutlulukgeldi sanırım benim canım çok çok kıymetli yaa hiç sinek gibi gelmedi bana 😂😂 hatta bebek kasildi içerde yarıda biraktirdim en son gittigimde😂😂😂 ama güzel şey ağda eli hafif de olabilir gittiğiniz yerdeki bayanın