Burcak61 Senayerva ben 21+1 im yeni hissediyorum o haftada gaz san başka bişe hissetme ihtimalin yok 1 grmı nasıl hissetcen
Mervenin Senayerva bin tane insan imkansız yazdı hala neyi savunuyosun anlamadım. He o sesiğinde besduaya çıkıyo ama hoş görüyorum seni saçma sapan bişeye takılmış durmuşsun. Bir post açıyırsan gelicek cevaplara hazırlıklı olmalısın burda ki kimse saeni kıröak için bişey söylemiyo imkansızzzzzz kabul et şunu ya 😅 bak kendin yazıyosun çilek kadar diye o çilek kesenin içinde. Su solu bir balonun içinde bir çilek düşün neyi hissediceksin gözünü seviyim ya kolu bacağı çıkmamış bebekten bahsediyoruz.
Senayerva Mervenin arkadaşım ben kabul ettim zaten ama beni kırmanızı Allah'a havale ettim kibar bir üslupla yazabilirdiniz ama siz alay etmeyi seçtiniz bende bana yaşattığınızı yaşamanızı diliyorum kötü birşey yapmadığınızı düşünüyorsanız korkmanızada gerek yok zaten
TayMer Senayerva canım beddua etmene gerek yok döner dolaşır sana gelir. Saçma saçma konudşamalr bunlar verecek cevap olmayınca Allaha havale ettim yok sizde yaşayın dersiniz bir şeyde kabullenip susamıyorsunuz YAZIK..
Mervenin TayMer kendisi takılmış bilere bebek o kim ne derse desin. Biz hamile bir kadınınkırmış oluyoruz doğruyu söyliyince ama kendisi hamile başka kadınlara beddua ederken çok doğru yapıyor😅 dediğin gibi döner dolaşır kendisini bulur biz doğru olanınsöylüyoruz sadece canm👍🏼😇
Senayerva TayMer siz sakince görüşlerinizi belirtmek yerine alaycı bir dille beni kırdınız bu sebeple Allah'a havale ediyorum sizi eğer vicdanınız rahatsa korkmanızada gerek yok Allah büyük tür herkes ettiğini yaşar
Senayerva Mervenin canım siz söylemiyorsunuz dalga geçiyorsunuz sorun bu zaten anlama kıtlığı falanmı var sende
Tugbaern Senayerva . 9 haftalık bebeğin boyu yaklaşık 16-26 mm iken, ağırlığı 1-1,5 gr kadar. Keşke bu kadar cahil olmasanız biraz araştırsanız sonuçta çocuk yetiştireceksiniz
Gulsah7171 Senayerva ben 19. Haftadayım doktoruma pıt diye tekme atıyo hissediyorum dedim gazdır o daha küçük bebek hissedemezsin dedi sen nasıl 9. Haftada hissettin 😀😀🤭
Aysnrplt Senayerva canım daha çok küçük o sanırım ilk hamileliğin bende senin gibiydim kendimi hep takip ediyordum. Hissettiğin şey gaz değilse bile rahim genişlemesiyle ilgili bir durum olabilir orada bi damar da var pıt pıt atan belki de onu hissettin. Ben de 19. Haftama yaklaştım. Karnımda pıt pıt atışlar hissediyorum tekme bile denemez henüz. Heyecanla bekliyorum bende tekme yemeyi😊
Neslihant Senayerva yok cnm daha cocugun anneye hssettirecek kadar sert dokusu bile yok :) bu donemde anne ve bebek dolasimi paylastigindan sn nabzini göbeğinde hissedersn aralikli olarak oda hareket gbi gelebilir bi cok kisi oyle sanar😊
Askkokuluyavrum Senayerva bazen vücudun seyrilmesi olabiliyor 9 haftalık bebek hareketi bence çok da mümkün degil 3 cm daha çok küçük ☺️☺️ Biraz daha sabret canim 2-3 aya kalmaz insAllah daha net hissedersin bende o günü sabırsızlıkla bekliyorum Allahım o duyguyu yasamayı nasip etsin bizlere