Mervenin TayMer yok canm bebek onunki. İlk yorumumda güzel güzel yazdım çok minik olduğnu ve hissedemiyceğini ama bana kalktı çilek kadar dedi. Çilek kadar sa kesin hissedersin dedim tiyee aldım 😄 benmde ilk hamileliğim ama bende deli gibi herşeyini araştırıyorum. İlk çünkü tecrübesizlik tabiki oluyo ama bu arkadaş kabullenmek istemiyo. Şöyle postlardan gerçekten bende sıkıldım artk kaç bin tane bilgi var hafta hafta gelişimini anlatan bir sürü dr çekmiş videolar var. Hadi okumuyorlar açıp izleseler keşke
Popmum Gerçek hareketlerini hissedene kadar tüm bağırsak hareketlerini bebek sanabilirsiniz rahim genişlediği için de organlarınız yavaş yavaş yer açıyor yani o hissettiğiniz bebek değil gaz ☺️ 32+6dayım hareketin alasını yaşıyorum ilk hareketleri en erken 16da hissedersin o da küçücük
Gulsum50 Senayerva asla imkansiz hele tekme kesinlikle olmaz. Deneyimli anneler bile tekme degilde göz serimesi gibi biseyi 12inci haftalarda hissediyor
Senayerva TayMer Rabia12 neden linç yiyeyim birine küfürmü ettim saldırdımmı ? İnsan gibi bir soru sordum ama insan olmayan çok dilerim Allah'tan beni kıranların hepsi aynı duyguları yaşasın da birini helede bir hamileyi bir daha kırmasınlar
Mervenin Senayerva ama sana imkansız olduğunu söylüyoruz şimdide betdua eder gibi konuşuyosun başka hamile kadınlara bu sence iyi bir durummu?
TayMer Senayerva canım beddua etmene gerek yok döner dolaşır sana gelir. Saçma saçma konudşamalr bunlar verecek cevap olmayınca Allaha havale ettim yok sizde yaşayın dersiniz bir şeyde kabullenip susamıyorsunuz YAZIK..
nurkiyak Senayerva bağırsak hareketi onlar canım ilk hamilelik de olsa ikinci de o hafta da hissetmek çok zor
Yasmus55 Mrbalar annişler ben 19.5 haftamdayım henüz haraketlerini hissetmiyorum sabrediyorum bekliyorum normalmi doktorum pek aydınlatmıyo beni normal gibi konuşuyo ama ben biran önce hissetmek istiyorum benim ilk gebeliğim 😊
melegiminannesi Canım tekme tabikide olmaz arkadasların dediği doğrı ama ben söyle hissettim hep aynı yerde oluyordu böyle karıncalanma gibi sanki karınca yürüyormus gibi oluyordu doktoruma söyledim bebeğin rahim duvarına yaşlanmış o hareket ettiğinde sem rahim duvarına çarptığını hissediyosun dedi şuan 13 haftalığız hala aynı yerde aynı şekilde hissediyorum ama öyle koca bir tekme atmasını bekleme tabikide o rahim kasılmasıdır bebek hareketi değil
Ruyam34 Senayerva mümkün değil 🤗 ama öyle hissetmekte güzel olsa gerek ama daha 9 haftalık bebeğin o şekilde hareket edecek bir kas işlevi veya el kol bacak hismin hissetmenizi sağlayacak büyüklük Yok 4 buçuk aydan sonra oda tecrübe gerektirir anlaman için diğer türlü 5 aylıkken kesin hissedersin
Sinemkarayakar Senayerva canim seyirle diyolar ona benimde ol3 oluyordu ve çok erken hissettim gayet normal ama kimse inanmıyor tabi 9 haftalik bebek oynardı diyolar seyirme oluyor oysaki
Senayerva Mervenin kardeşim imkansız dedin tamam neden dalga geçiyosun ben beddua etmedim sadece bana yaşatılanın aynısını yaşamanızı dilerim ki bir daha insanları kırmayın
Tugbaern Senayerva hissedemezsin bebek 9.haftada 2 gr oluyor yani bir susam tanesi kadar anca var susam tanesi nasıl hissedilebilirki
031965 bu haftada boyu 2 cm kadar ağırlığı da 2 gram düşün ki 2 cm zeytin kadar bile değil 2 gram bişeyi hissetmen de mantıken normal değil. Hissetmek istiyorsun hissettiğin şeyin bebek olmasını istiyorsun anlıyorum ama maalesef daha zamanı var
Tugbaern Senayerva . 9 haftalık bebeğin boyu yaklaşık 16-26 mm iken, ağırlığı 1-1,5 gr kadar. Keşke bu kadar cahil olmasanız biraz araştırsanız sonuçta çocuk yetiştireceksiniz
Mervenin Senayerva bin tane insan imkansız yazdı hala neyi savunuyosun anlamadım. He o sesiğinde besduaya çıkıyo ama hoş görüyorum seni saçma sapan bişeye takılmış durmuşsun. Bir post açıyırsan gelicek cevaplara hazırlıklı olmalısın burda ki kimse saeni kıröak için bişey söylemiyo imkansızzzzzz kabul et şunu ya 😅 bak kendin yazıyosun çilek kadar diye o çilek kesenin içinde. Su solu bir balonun içinde bir çilek düşün neyi hissediceksin gözünü seviyim ya kolu bacağı çıkmamış bebekten bahsediyoruz.