2bebek-1anne ama son 1 ayınız var denıle bılır bebegın onden gıtmesı de sey bıraz sekerı dogruluyo bence benım aclık 80 tokluk 120 cıktı 25 haftalıkken ama dıkkat edıyorum ayda 1 yapalım bu testı seker yuklemesı ıstemıyosan dedı gerekte gormuyorum bebegımız haftasıyla uyumlu dedı sadece 3 4 5 gun once gecıyo degısıyo gobek cevresı ıyı ama boyuyla bır ıyı durumda dedı o yuzden gerek gormedı seker yuklemesıne cok dıkkat edın ınaallah duzelır anlık yukselmedır korkutmak ıstemem ama bı tanıdıgın bebegı erken dogmus bu pis seker yuzunden memkunse meyveyı karbonhidratı sekerlı olan herseyı kesın vaktı zamanı gelınce saglıcakla dogar ınsallah 🌸🌸🌸