Yüksek normalde bunlar benim tokluk bu kadar çıkmıyor o halde sınırda dedi bebeğe zarar veriyor yüksek şeker benim hem önde hemde hızlı kilo alıyor şekerden diyet yapıyorum ama yinede yüksek çıktığı oluyor birde doktor kendisi bakmalı neden o bölüme gönderdi ki