Vallahi bencede şükret ben bu ıkıncı gebeliğim oğlumda her kötü yanını yaşadım
6 cı haftanın ılk günü başladı bulantım bir hafta sonrada kusmalarım yani taki 18 ci haftaya kdr falan sürdü hatta belki daha fazlada olabilir
24 saat geçmeyen bulantı her yediğini. Çıkarma halsizlik depresyon hali çok korkuyorum Buda öyle olur dıye 2 ay oturarak yattım bide bende kızlar tükürük bezi fazla çalıştı 1 hafta 10 gün sürdü oda oda berbat bsydi bundan korkuyorum inşallah bu tam tersi olur