selcankck Yedi hafta gebeliğim ama hiçbir mide bulantısı ya da herhangi bir şey hissetmiyorum sadece arada karnıma ağrı ya da krem tarzı şeyler giriyor aralıklarla normal mi
melissamom_ selcankck ben 11 haftalığım hiç mide bulantım koku hassasiyetim olmadı; ilk trimester bitmek üzere. Herkeste olacak diye bir durum yok bebiş sağlıklı olsun yeter
sara29 Normaldir kalp atışını duydunuz mu? 1-2 haftaya başlar koku hassasiyetleri mide bulantısı.. acele etmeyin.. 🤭
selcankck sara29 bu hafta kalp atışı için gideceğiz normal değil mi hissetmemem yani çünkü çevremdeki herkes mide bulantısından ayağa kalkamıyor bende tık yok aksine daha fazla yiyorum
drydnzcftc melissamom_ allahım darisi başıma mahvetti beni bulati 8+ 4 1 kilo vermişim resmen 0 iştah
selcankck aydera Hahahah insan bazen şaşırıyor hiç olmamasına ama acaba bende mi birşey var diye düşünüyorum
fnurcann Bende oğlumda herhangi bir mide bulantısı felan yaşamamıştım. Şuan da 6+6 haftalığım henüz hala birşeyim yok. İnşAllah böyle gider böylesi daha iyi 😇
pnar2323 selcankck benim belirtiler adete 10 gün kala başladı ağız tadım bozuldu hemen anladım şu an bulantılar pik seviyede herkesin vücudu farklı tepki verıyor hamılelıge inşallah sağlıkla kucağınıza alın 🥰
1905_1 Ben de o haftalarda yaşamadım. Tek belirtim sizinki gibi karın ağrısıydı. Maalesef kanamam oldu Progestan kullandım su an 15. haftadayım. Kendinizi çok yormayın bu haftalarda. Mide bulantım da sonradan oldu ama az oldu 2-3 hafta sürdü bulantım.
yelizguner 1905_1 kalp atısını en geç me zaman duydunuz ben 7+5 im dün doktor henüz yok dedi pazartesi tekrar bakacak endişeliyim normal mi
selcankck 1905_1 Allah’a şükür kanamam olmadı sadece mide bulantısı hiç olmayınca tereddüt ettim aksine iştahın açıldı
drydnzcftc selcankck 8+4 5 haftalıktan beri mide bulantısından baş ağrısından duramıyorum darisi başıma inşallah 🥰🤲🏻
selcankck drydnzcftc gerçekten inşallah hafifler bende hiçbiri yok bel ağrısı ve arada giren kramplar dışında
cansusare selcankck şükredin halinize 13 haftaya gireceğim yeni yeni kendime geliyorum bulantı kusma iğrenme halsizlik yorgunlık hepsini dibine kadar yaşadım hayattan soğumuştum yaşamak istemiyordum nerdeyse 5 haftada başladı 13 haftada azaldı sayılır yeniden doğmuş gibiyim
selcankck drydnzcftc umarım hafifler şeninde yaşamadığım için bilmiyorum nasıl ama normal yani değil mi
pnar2323 yelizguner brn tam 7. Haftada duydum kesede yok salk oluşmusmuydu sizin ? Eğer olusmustuysa ardından kalp atışını duyarsınız
1905_1 yelizguner 8. Haftada duyanlar oldu hatta emin olmak icin doktorlardan 10. haftayı bekleyelim öyle gelin diyenler var. Allah’ın izniyle duyacaksiniz, dualarım sizinle🌸