HalimeAkman 1100 değerle banada dış gebelik dediler kese görünmedi iki gün sonra gel dedi . Ama o iki gün zehir oldu bana . 2 gün sonra gittiğimde 6mm kesem görünmüştü 😊
FMS Minnosizmmm Üzme kendini canım aynı şeyleri yaşadım ben de birçoğumuz da yaşıyoruz artık duygusuzlaşmış doktorlara denk geldiğimizde onlar yüzlerce bebek de doğurtsa kürtaj da yapsa bizim ilk gebeliğimiz ilk heyecanımız olduğunu ya da daha önce kayıplarımız olduğu için endişelerimizin olabileceğini gözardı ediyorlar 🤷🏽♀️ Benim adetim 1 gün geçmişti beta hcg 202 çıktı 2 gün sonra doktora gittim 360 larda çıktı dış gebelik dedi bi sizin başınıza gelmiyor dedi 🙄 çok stres yaptık üzüldük ama sonra doktorumuzu değiştirdik 10 gün sonra kontrole çağırdı o süreçte 3-4 güne bir beta baktırdım ve değerim 5000 lerin üzerine çıkana kadar gitmedim doktora 6+5 te çok şükür keseyi gördük 7+6 da da kalp atışını 🙏🏼 Ama bununla bitmiyor bulantı gibi gebelik belirtilerin azalıyor acaba bişey mi oldu ağrıların oluyor Bebeğim iyi mi endişesi bi hareketlerini hissetseydim kaygısı başlıyor hissediyorsun bu sefer de bugün kıpırdamadı bişey mi oldu kaygısı... daha kucağımıza almadan rahme düştüğü an başlıyor bir annenin bebeği için kaygıları 🥺 bir de devlette beta ölçümleri için bi üst limit var diye biliyorum yani testi tekrara göndermedikleri için artışı devlette takip etmek zor ben devlette 1600 çıktı kafayı yicektim artış yok diye aynı gün özelde yaptırdım testi 5000 leri geçmişti 🙏🏼 Bu söylediklerim umarım bir nebze de olsa sakinleştirir seni inşallah en kısa zamanda keseyi de görürsün kalp atışını da 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Rabbimden hayırlısını dile tevekkül et canım benim akışına bırak ve gebeliğinin tadını çıkarmaya bak (afedersiniz uzun oldu biraz)
Minnosizmmm FMS yok canım valla öyle güzel yazmışsın ki bi solukta okudum içim birazda olsa ferahladı bende senin ki gibi yapayım pazar günü bidaha gidicem sonra özele gitmeyi düşünüyorum inşallah korktuğum gibi olmaz durumum
Minnosizmmm Esraaqq doktor 2 katına çıkması lazım diyip üstüne kötü şeyler söyleyince kahroldum sağolsun burada ki arkadaşlar farklı yerdeki ölçümler ile saat farkediyor dediler de biraz sakinledim
FMS Minnosizmmm İnşallah canım benim rabbim gönlüne göre versin yüzünü güldürsün inşallah güzel haberlerini alalım 😊
songul123 Minnosizmmm başka bir doktora git hatta özele adam akıllı baksınlar değerin çok iyi kese henüz görülmez daha çok erken benim değerim 3313 ken görüldü kahve rengi yerleşme lekelenmem oldu iki hafta boyunca progestan yazmıştı doktorum mutlaka özel hastahane git ve bol bol dinlen inşallah hayırlı haberler alırsın
Minnosizmmm songul123 pazar günü yine gidicem bakalım kaç olmuş olacak sadece kanıma baktırmak için gidiyorum özel e gidicem pazartesi o zamana kadar diş gebelik mi diye kendimi yicem kesin ama... canım bir şey daha soracam kusura bakma sende de gebeliğin 5. Haftasında kasıkta batma böyle hafif sanci oluyor muydu ?
Minnosizmmm htcmuhammed ya öyle müthiş bi agrım yok dün fazla yordum kendimi öyle biraz agrım oldu oturunca geçti sonra gece işte tirnagimin üstü kadar bi leke geldi
Minnosizmmm htcmuhammed yok canım şuan hiç agrım yok sadece gaz sancim var çok afedersin ama demin lavaboya gittiğimde peceteye minik bi kahve leke geldi
Seda5892 Minnosizmmm kanları farklı yerlerden verdiğinden kaynaklı olabilir mi acaba. Bende acile gittiğimde doktor belkide engelliydi niye ağlıyorsun demişti vicdansızlar 😓
htcmuhammed Minnosizmmm benm degerlerim de yukseldi son betayi gormedim d.r alttan bakti dis gebelik dedi yatisimi yapti Ilk gebeligimde de gerci agri vardi oda kendisi dustu InsaAllah iyi hbrlrni aliriz belki gec dollenme olmustur
Minnosizmmm htcmuhammed demek ki diş gebelik dediyse keseyi başka yerde görmüş benim hiç bir yerimde ne içte ne dışta kese gozukmedi
Gultenm Minnosizmmm merhaba benimde son adet tarıhım 8şubat aynıyız bende geçtiğimiz çarşamba doktora gittim keseyi görmek için erken dedi ve görünmedide malesef kesem dün tekrardan kan verdim beta 4045 çıktı inşallah hepimize nasip olsun
Minnosizmmm Gultenm benimde aile hekimim bu geçtiğimiz çarşamba gittim 15 gün sonra falan git kafanı karistirmasinlar dedi ama işte o lekeyi görünce akşam koştum gittim bilmiyorum sağlıklı olsun diye dua ediyorum ama sağlıksızsa da yapacağım bir şey yok ağlamak fayda etmiyor hakkımda hayırlısı ama inşallah senin güzel haberlerini alırız kuzum