Ymrszn tâbi ki bende son yasadiklarimdan sonra erkek doktor istiyordum fakat eşim bu konudan pek hoşlanmıyor erkek, kadın doğum doktoru istemiyor hatta gitmiş sormuş araştırmış bitane bulmuş randevu almış iyi bi kadın diyor yarın gidicem bakalım inşallah bu sefer iyi olur...