Minnosizmmm az önce bir posta bu konuda yorum yapmıştım ,kopyalayamıyorum ,burayada tekrar yazamıyorum oldukça uzun çünkü ,onu oku canım ,bana da ölü bebek demişlerdi şimdi 27 haftalığım ,senin ki de İNŞALLAH hayırlısıyla tamamına erecek içini ferah tut 🙏🙏