Minnosizmmm ne olursa olsun üzülmeyin bence. Şahsi fikrim herkes buna katılmak zorunda değil. Eşi istemiyor olabilir dini görüşü ahlakı bunu kaldıramıyor olabilir ve tabii tüm kadın doktorlar aynıdır diyemem fakat şahsen kadın kafın doğum uzmanları daha umursamaz soğukkanlı ve belki de kıskançlık duygusuna yenik düşüyor düşünmeden pat diye söyleyebiliyor... Lütfen kimse kızmasın illa git erkek doktora diyemiyorum ama genelde iyi hocalar erkek kadın doğum uzmanları. Malum kadının en büyük düşmanı kadındır. 🤷🏻♀️ İçinizi ferah tutun bence. Neler neler duyuyoruz. Kendiniz güçlü sakin kalın 🙏