LadyX benim telefona gelen bildirimde Gaziantep Nurdağı 7.8 yazıyordu 4:33 de SS almıştım telefona. O gece 2 kere peş peşe deprem oldu. Çünkü biz bekledik dursun diye durmadı yatağın yanına indik. Ben zaten şoka girdim eşim itti beni üstümüze de yorganı örttü yavaşlar gibi oldu tamam bitiyor çıkarız dedik sonra birden daha da hızlısı başladı bulunduğumuz bina 13 katlıydı çatır çatır sesler geliyordu dedim üstümüze yıkılacak biz burada öleceğiz diye düşündüm. Biraz yavaşladı ama asla durmadı. Daha sonra eşim kalk gidelim dedi iyice yavaslayinca indik aşağı sabaha kadar arabada kaldık. Eşim jandarma olduğu için göreve gitmek zorunda kaldı bir kaç arkadaşımla beraber bizim evde kaldık ötekiler hep 7-8. Katta oturuyordu biz 2. Kattayiz diye geldiler bize. Gündüz de ikinci deprem oldu öyle olunca tekrar çıktık evden arabalarda kalmıştık. Hava da karlıydı asiri soğuktu. Sonra lojmanda bir arkadaşımıza gittik orada kaldık 2 gün sürekli sallaniyorduk çoğu kişi memlekete gitti ben kalmıştım Diyarbakır’da aklım eşimde kalır diye.
ay çok korkunçtu gerçekten şuan tekrar yaşadım o günleri 🥺🥺 bu gece de eşim nöbette evde yalnızım sabahtan beri aklımda bu gece deprem olduğu 😕