LadyX ölenlere Allahdan rahmet ailesi ve yakınlarına başsağlığı sağlığı diliyorum
Ama belkide ölüm bir kurtuluştu kaybolan kadınlar gençler ve çocuklar neredeler bunun merakıyla yaşar oldum 3 sene önce 5 yaşındaki çocuk nasıl yurt dışına çıkarıldı ve orada ne işi ?
Evet bunları daha öncede hep düşünüyordum ve kızım 4 yaşındayken ben kızıma deprem olursa ve ben çıkamayacak durumdaysan çık şurada bekle diyordum ama şuan diyemiyorum gerekirse beraber ölelim ama gitmesin istiyorum…
Son 1 haftadır bununla yatıp bunla kalkıyorum çocuklarıma nasıl sahip çıkacağım korkusu insanların kötü yüzlerini görmek canımı çok acıtıyor ve son 1 haftadır ağlamakla geçiyor!
Neden insanlar bu kadar kötü küçükcük bedenlerden ne istediler !