merve_tp açıkçası doğurduktan sonra anladım sanırım. Oğlum küveze girmişti, daha sonra bulunduğumuz Yerde tedavi yetersiz diye sevk olmuştu. 3 gün önce sezaryen olmamış gibi sırf bebeğim için saatlerce yol gitmiştim, trafik dur kalk sürekli canım acıyordu ama başka ihtimal bile aklıma gelmemişti. İlk defa o zaman o kadar canım acımıştı. Bir de ne zaman oğlumu görmeye gitsem gülüyordu. Küvezde çalışan bir tıbbi sekreter vardı. Oğlumu gülerken görünce bana “çok garip, bi tek siz varken gülüyor siz yokken hiç gülmüyor böyle” demişti. O zaman anne olduğumu tamamen anlamıştım.