merve_tp ben düşük riski yaşayana kadar anne olduğumu anlayamamistim hep korumam gereken hassas bir organımmış gibi geliyordu bebeğim bana o zamana kadar. Üstüm başım yerler her yer batmış çatalda muayene edilirken anne olduğumu idrak etmiştim o günden beri her gece bebegimin sağlığı uzun ve mutlu ömrü için dua edip uyuyorum. Şimdi ikinci bebegime hamileyim, ilk kalp atışını duyduğumda yeniden anne olacağım dedim, ikinci bebeğimi daha hızlı kabullendim diyebilirim, artık bildiğim bir duyguydu çünkü. Allah isteyen herkese sağlıkla nasip etsin, evlatlarımızın ayağına taş değmesin, kötü insanlarla karşılaşmasınlar