merve_tp ilk 3 ay hiçbir şey hissetmedim, bebeğim değil de gebeliğim varmış gibi. Aslında hamileliği algılamakla bu hamileliğin sonunda bebeğim olacak fikrini algılamak farklı ilerledi bende. İlk 3 ay kendimi kaptırmadım, hissettiğim tek şey stres ve kaygıydı. Fetal temiz geldi, cinsiyeti öğrendim, sonra bir şeyler hissettim. Aaa oğlum olacak bir insan çıkacak benden diye uyanış geldi😅