erkekannesi1_ şimdi her bebeğe yaricak diye bişeyde yok tabi cebinize uygun bişey bakın olmadı işinizi görürse devam edersiniz baktınız çok sıkıntı olursa sudocreme geceis yaparsınız birde hangi marka olursa olsun ıslak mendilleri mutlaka yıkayarak kullanın ilk zamnlar çünkü yapıyorsa en çokta ondan psişik oluyorlar buda aile hekimi söylemişti yıkayarak kullan diye slepe kullandım bezdenislak mendildede hiç sorun yadamdim desem yeridir ek gıdaya geçişlerde sıkıntı yaşadım ondada sudocrem işimi gördü yani