erkekannesi1_ annem yaptı ormanlık alana çok yakın yaşıyorlar burdan toplayıp 1 aydan fazla beklettiler bir kavanoz icinde o zamanla kendi yağını özünü saldı hemen bitebilen bişey olmadığı için uzuuun uzunn kullanılıyor ve bekledikçe daha da şifalanıyor pişiğe yanık izine yaralara dikişlere iyi geliyor burun ameliyatı oldum dikiş yerime de sürdüm aynı yağı ve hiç belli olmuyor dikiş izim.