erkekannesi1_ bize 1 yıl gitti neredeyse. Oğlum 1 haftalıkken aldık kuvoze verdik, şuan 11 ay 10 günlük az birşey kaldı. Çok aşırı büyük kutu alınması iyi olmaz bence. Zaten sürekli sürülen birşey değil pişik olunca sürülecek. Pişik önlemek için farklı kremler var mesela Bepanthol pişik onleyici. Onu pişik olmadan surmek gerekiyor. Bu tarz şeylerin ömrü de açıldıktan sonra 12 ay. Anca denk geliyor yani bence.