kbraast canım benim 🥺 seni o kadar iyi anlıyorum ki bu süreç zaten yeteri kadar zor doktorların da sanki insan evladı değil de başka bir şey taşıyormuşuz gibi yaptığı muameleler çok daha yıpratıcı eşlik eden başka bir bulgu olmamasına sevindim güzel bir çocuk nörolojisine görünmekte fayda var doğumdan sonra yapılabilecek müdaheleler için 🥺