Benim bebeğim de hidrosefali denmedi ama ventrikomegali dediler alalım işte amniyosentez yapalım engelli doğar zeka geriliği olur şant takılır falan dediler 12 mm di sıvısı şimdi 37 haftalığız haftaya sezeryanla doğum yapıcam bi kaç hafta önce 7.5 a düştüğü söylemişlerdi ama artık göremiyorlar ultroson cihazıyla bebek büyüdüğü için doğumdan sonra belli olucak allah hepimizin evlatlarına şifa versin asla kötü düşünmeyelim