Selamlar hanımlar ben 2 yaşında sözde hidrosefali ama öyle olmayan aslında bir evlada sahip anneyim. Daha öncesinde ismini duymadığım bu hastalığı çocuğuma taa 18 haftalıkken doktorlar tanı olarak koymuşlardı. İlk duyduğumda çok üzüldüm ama dur bi dakika dedim rabbim sırtımıza taşıyamayacak yükü yüklemez bunla karşılaştırdıysa beni vardır bir bildiği dedim. Dayandım perinatoloji kapısına ; o doktorun yanına ne gittiysem benimle hep olumsuz konuştu, hep kötü şeyler anlattı , her seferinde o odadan çıktıktan sonra göz yaşlarına bulanıyordum.. Ama içim hep iyi olacak diyordu. Kendimi çok yıpratmadım üzmedim beni gören dediki biz senin yerinde olsak kendimizi parçalarız. Senin maşallah ın var diye . Ama ben rabbime çok inanıyordum ve çok dua ediyordum yavrumu bana sapasağlam ver diye çok şükür öyle de oldu … doğum zamanım geldi bebeği sezeryanla dünyaya getirdim kafa büyük dediler normal doğum anında kafası çıkmaz dediler sezeryan olarak planladı doğumum. Bizi ameliyat edecek doktorum ( Allah ondan da çok razı olsun beni çok motive etti) 38 haftalık doğum yapacaktım. Sabah poliklinik te yatışımı yapmadan önce stajyer bir ebeye benim ölçümlerimi yapsın diye ultrason aleti verdiler eline baktı bebeğin kafasını sorunca çok büyük ölçemiyorum 42 haftayla uyumlu dedi bana .. sessiz kaldım .. yukarıda servis katında bizi ameliyat edecek olan doktor beni ve 3 arkadaşı daha çağırdı onlarda riskli gebelik durumundalar .. bizi muamele etti ultrasondan baktı bize .. ekrana baktım birde ne göreyim ben 38 haftalığım çocuğun kafası 39 haftalık olarak ölçüm yapmış şok oldum bunlar bana mı ait dedim evet dedi korkma canım bebeğin kafası bir buçuk hafta önde gayet iyi dedi … ben artık doğum a mutlu girdim sevinçli ve hevesli girdim. Ameliyata alındım başımda bir sürü hemşire doktor vs bebek doğduktan sonra birine sordum bebeğin kafası çok büyük mü diye bana dediki yok çok gözle görülür bi büyüklük yok normal dedi çok sevindim . Diğer taraftan bir tane hemşire uzandı bebeğin ölebilir dedi ne ölecek mi dedim çünkü umutlu girmiştim doğuma ama ameliyat masasında bir anneye böyle bişe denir mi? Her neyse bebeği çocuk doktoru görmüş aileme görünürde gayet durumu iyi demiş küvezde kalması lazım tetkikleri yapılacak beyin cerrahisi görecek demiş herkesin bebeğinin yanında benim bebeğim yanımda değil hiçbir şey yok bebeğim iki gün yoğun bakımda kaldı indirmem için beni çağırdılar gittim tam 1,5 saat boyunca bebeğime emzirdim memeyi hemen tuttu ve baş parmağımı eliyle kavradı memeyi bırakana kadar hiç elimi bırakmadım sanki beni burada bırakma diyordu.. öyle de oldu ikinci emzirmeye gittiğimde yoğun bakım hemşiresi ve görevde doktor konuşuyorlardı ben o anda bebeğim emiyordum bu bebek taburcu olacak dediler ben ellerine baktım çıkıyor muyuz dedim evet dediler ve bebegimi aldım hastaneden taburcu oldum eve getirdim kontrollere götürdüm nöroloji doktoruna götürüyordum saçma sapan şeyler söylüyordu el kol eğri kulağı aşağıda vs vs şeyler söylüyordu ben de artık o doktoru da bıraktım gitmedim İstanbul’da adnan daha Çınar diye beyin cerrahisi bir doktor buldum kontrollerimi ona yaptırdım Sant veya endoskopik yöntem hiçbiri gerekmiyor dedi çocuğun algıları açık konuşuyor yürüyor gayet durumu iyi dedi evet kafasında bir miktar sıvı var dedi ama bu sıvı beynine baskı yapmıyor kafasında da normal bebeklere göre iki santim büyük ama dedi bu da genetik olabilir ailede büyük kafalı kişiler var mı ben de evet var dedim sonuç bu sabrettim Rabbime bıraktım duamı ettin inandım önemli olan inanmak gerçekten bir de şu var iki tane adak kurbanı kestirdim yavrum için benden size tavsiye çocuklarınız için şifa kurbanı kestirin adayın sadece bıçak eve girsin yoksul insanlara dağıt yesinler çocuğunuz iyi olsun diye adayın dağıtın ben buraya annelerin sesi olmak için geldim gebe vs değilim başımdan geçen olayı anlatmak için ve bir anne bile olsa ona faydam olsun diye açtım bu hesabı çünkü o zamanlar buradan çok araştırıyordum ben başından böyle 1.01 şey geçen var mı çocuğu doğduğunda iyi olan var mı diye birkaç arkadaşla konuştum buradan onlar bana çok umut olmuşlardı çocukları doğdu sapa sağlamdı bana onlar hep umut olmuştu ben de şimdi bir anne bile olsa umut olmak istiyorum başımdan geçen olayı anlattım Rabbim hiçbir anneye evlat bacısı yaşatmasın evlatlarıyla da sınamasın Rabbim herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin❤️❤️