Huzurunsesi3 Es07 benimki Sezeryan bugün gün verdiler çok erken dedim 36+6 ya gün verdiler ben Mart’ta olacak derken
Elfidanur Glsm48 ben de aynı bıraz bel ağrısı başladı bugün birde aşırı terlıyorum cuma randevum var sende de oluyor mu terleme
Es07 Glsm48 benimde yarın kontrol bakalım neler olacak sağlıkla kavuşalım normal mi bekliyorsunuz siz de ? Bende açıklık sancı yoktu geçen hafta
Glsm48 Es07 evet normal bekliyorum , belim çok ağrıyor felaket durumda dün nst de sancı yoktu yarın kendi doktoruma randevum var bakalım o ne diyecek , kaçıncı haftadasınız
Glsm48 Elfidanur benimde felaket bel ağrım var özellikle bugün, terleme uzun zamandır var mont giyemiyorum evde kısa kolluyum o derece , sizin kaçıncı hafta
Es07 Glsm48 38 oluyoruz 12 itibarıyla Bakalım bende sancı hissetmiyorum Dün akşam 1 dk kısa süreli bi kez şimşek girdi girdi Yürüyemedim resmen Sancı mıydı devamı gelmedi 🤔
Glsm48 Es07 38+5 oldu şu an 🤭 benimde belimde kasıklarımda ağrı oldu gündüz ama şu an hiç bişey yok yalancı sancı sanırım . Bebeğiniz nasıl kilosu nasıl? Benimki 3600 de dün normal doğum bekliyorum hayırlısı olsun inşallah sağlıcakla gelsin bebeklerimiz
Glsm48 Elfidanur bende 38+5 im aynıyız . Herkes kazak hırka dolaşıyor ben kısa kol sürekli yanaklar kırmızı yanıyorum hep . Bebeğinizin kilosu nasıl benimki iyice irileşecek doğum zor olacak diye bi yanım teleşlı
Es07 Glsm48 3 kg denildi en son Yarın bakalım ne denilecek cnm Kontrolümüz yarın Merakla bekliyorum Sağlıkla gelsinler canım
Elfidanur Glsm48 bişey olmaz sağlıklı olsunlar da tek ablam 4200 ıle normal doğum yaptı ılk kızına benımkı 3 kıloydu en son geçen hafta bakalım yarın ne dıyecekler