Es07 bende bebekten kaynaklı sanıyordum ama magnezyumu kullandıkça hafifledi yine bebeğin baskısı var ama sadece ondan kaynaklı değil ayrıca baş ağırısı sorunumda vardı tamamen geçti doktoruna söyle bence yada sağlık ocağına git onlarda yazıyorlar ben hamilelikten sonrada magnezyum kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum diğer vitaminler gibi değil kullanımı rahat