Elfidanur Glsm48 bişey olmaz sağlıklı olsunlar da tek ablam 4200 ıle normal doğum yaptı ılk kızına benımkı 3 kıloydu en son geçen hafta bakalım yarın ne dıyecekler
hazalmamy Es07 doğum yaptım canım 8 Şubat’ta çok şükür 2 gün sonra tam 2 aylık olucak sezeryanla doğumum gerçekleşti gönül isterdi tabikide normal doğum yapmak ancak ikimizin sağlığı için sezeryan olmam gerekti çok şükür ikimizde sağlıklıyiz şuanda