beautiful_ Es07 sen çok güzel bir anne olacaksın herşeyin üstesinden Rabbimin izniyle geleceksin ben sana güveniyorum ❤️
Es07 Rmeysa_01 Rmeysa_01 Kemik ağrım ve belim ağrıyor Ama bunlar 32 den beri var bende Yürüyemiyorum bu doğum belirtisi değil ama
Rmeysa_01 Huzurunsesi3 anladım zaten onların sisteminde herşey görünüyormuş bide önemli olan son doğum başlayacağı zamanmış o yüzden sabit bir doktor olmasa da olur bnce
Rmeysa_01 Es07 vaktinde olsun sancılar ya inşallah doğum anına kadar sancın olmaz ben haftalardır sancı çekiyorum 🤷♀️
Es07 Rmeysa_01 Bazıları 36-37 doğurdu bile Bakalım bizim ne zaman gelecek Ebemiz 41 kadar bekler diyor
Rmeysa_01 Es07 evet bunlar doğuma hazırlık ağrıları bazende kalsiyum ve magnezyum eksikliğinden oluyo
Elfidanur Es07 son 11🥲daha dün üç haftalıktı sımdı günler kaldı çabuk gecıyor dıyorlardı inanamıyorum suan 🐣👼🧚♀️