hazalmamy Es07 doğum yaptım canım 8 Şubat’ta çok şükür 2 gün sonra tam 2 aylık olucak sezeryanla doğumum gerçekleşti gönül isterdi tabikide normal doğum yapmak ancak ikimizin sağlığı için sezeryan olmam gerekti çok şükür ikimizde sağlıklıyiz şuanda
Rmeysa_01 Es07 doğum planlaması yaptı mı doktor ben yorumları okuyorum hepsi 34 35. Haftalarda yapmışlar bi ben mi geç kaldım acaba diye düşünüyorum
Huzurunsesi3 Rmeysa_01 bende bir ay önceden gün almıştım İzmir’de iki kere ama istanbuldayim belli bişey yok sabit doktor yok kime denk gelirsen dediler 35, hafta olduk
Es07 Rmeysa_01 Ay son günler korkuyorum da Nasıl olacak kaygısı sardı beni Sağlıkla kucağımda bi görsem artık
Rmeysa_01 Es07 etti açıklık yok nstde sancı çıkıyo evde de sancım oluyo ama 15 dakikada bir 10 dakikaya bile düşmüyor bizde normali bekliyoruz
Rmeysa_01 Es07 ben daha fazla kilo alsın istemiyorum doğduktan sonra alsın artık istiyorum anlamadım ki ben doğru düzgün yemekte yemiyorum nasıl böyle kilo alıyo şimdi doğsa razıyım ama bende korkuyorum kaygılıyım Allah yardımcımız olsun
Rmeysa_01 Es07 vaktinde olsun sancılar ya inşallah doğum anına kadar sancın olmaz ben haftalardır sancı çekiyorum 🤷♀️
Es07 Huzurunsesi3 normal doğum için her yerde aynı sanırım cnm Kim denk gelirse o anda Planlı sezaryende kendi doktorum geliyor sanırım
Rmeysa_01 Huzurunsesi3 anladım zaten onların sisteminde herşey görünüyormuş bide önemli olan son doğum başlayacağı zamanmış o yüzden sabit bir doktor olmasa da olur bnce
Huzurunsesi3 Es07 benimki Sezeryan bugün gün verdiler çok erken dedim 36+6 ya gün verdiler ben Mart’ta olacak derken
Es07 beautiful_ Teşekkür ederim sağ ol canım 🤗 Çok heyecanlıyım son günler Nasıl olacak Kime benzeyecek Alışıp iyi bakabilecek miyim Nasıl bir anne olacağım Hepsi merak ediyorum
beautiful_ Es07 sen çok güzel bir anne olacaksın herşeyin üstesinden Rabbimin izniyle geleceksin ben sana güveniyorum ❤️