ikisini de avent aldım. ama bebeğim 6 aylık olunca yeni aldığım halde biberonu eemrken emzik hep içe göçüyordu. tekrar yeni aldım yine aynı şey. sanki numara büyüdükçe slikon inceliyor. ve hava deliğinden hep ses geliyor oynuyor falan. philipsle iletişime geçtim ama asla yardımcı olmadılar. bebeği videoya çekin nasıl emdiğine bakalım diyolar salaklar ya şaka gibi😂 lansinoh bu konuda çok iyi biberon emziğinde problem olmuştu ve sorgulamadan 2 gün sonra yeni set gönderdiler. 6. aydan beri lansinoh kullanıyoruz çok memnunum.