cansu2306 bende philips aventin 2lisini almıstım 2sene önce kızım tutmadı hiç şimdi ogluma hamileyim öyle saklamıstım yanıma kar kaldı 😀insallah tutar bu biberonda wee baby aldım
Wee babyin emzikleri e bebekte indirimdeydi bi sayfasına bak istersen subat indiriminden yararlanabilirsin eksiklerin için anlık saatlik günlük indirimler giriyor baya uyguna hersey