cansu2306 biberon mecburui alıyoruz süt olmazsa mama için ama emzik alma taraftarı deilim alısirsa biraktirmasi zor oluyor dış yapısını bozuyor oğlum sadece uyku ya dalarken alıyordu 4 aylıkken bıraktı bakalım yeni doğacak bebiş ne yapacak alicam hastanede lazım olur diye onun disjnda pek verme taraftarı deilm