Civcivim33 ikincianneolmayolundaa pazartesi günü gitcem ozaman gün verecek zaten okadar süre kalacagini hiç sanmıyorum heran doğuracak gibiyim
Cansu4oz Ayy kizlar yarın bende 38+1 cuma sabah 9 doğuma gidecem dün evi dip köşe elden geçirdim bugunde üstten hazır edip banyo falan yapıp erken uyumayı düşünüyorum hoşaf bende yapacam ama çorba hiç aklıma gelmedi yapsam mı acaba
Findikburun34 Cansu4oz Hastane zaten ilk gün sıvı içecekler veriyormuş. O yüzden ben de götürmeyeceğim. Bir hastaneye sorun isterseniz ona göre yanınıza alırsınız. Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah ❤️
Alpker 38+6 da 2.sezeryanımı oldum ilki güzel geçmişti ikincisi çok daha güzel ve kolay geçti toparlanmam daha kısa sürdü
hulyasya87 Findikburun34 Alpker 2. Sezeryan daha sancılı oluyor diyorlar . Ozaman hurafe mi dileyim 😊 benim ilk doğumun çok rahat geçmişti o yazıları okuyunca bi canım sıkılmıştı ama şuan siz içimi rahatlattınız
Ozgulkcr01 Cuma sabah 3. Sezeryan olacağım 38+5 cok heyecanlı stresli azıcıkta korkuyorum ilk defa devlette olacağım nelerle karsilasacagimi merak ediyorum
Bademlilokum Ozgulkcr01 benim bu ikinci sezeryan olacak devlette ilkinde memnun kaldım inşallah bunda da öyle olur. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın kolay geçer inşallah
Kudret63 Ozgulkcr01 bende korkuyorum ya ne olacak acaba evde çocukları bırakmam falan bi an önce bitsin istiyorum
feritdilek Ozgulkcr01 bende 1 ay sonra sezeryan olacağım. Çok korkuyorum. 1. Doğumum normaldi. 2.doğumum plesenta previa aşağıda olduğu için sezeryan olacağım. Birşey olur mu bana
Bademlilokum Glhnnnn inşallah yanıma hurma da aldım . İncir ve dutu kaynattım blendırdan çektim onu da alıcam süt olsun diye . Sana da fikir olsun yapmak istersen . Sağ Salim kucağımıza alalım inşallah ya
Glhnnnn Bademlilokum ins sağlıkla kucağımıza alalım çabucak toparlanım ins ikinci ama ister istemez stres yapıyorum sabah giricem 8 gibi ins şeninde güzel gecer yazıcam sana🥹
Bademlilokum brc0607 ikinci gebelik gerçekten zormuş resmen taşıyamıyorum. Bende doğsun artık diyorum yoruldum
Bademlilokum Glhnnnn bende yazıcam benimde doktor 7.30 8 gibi gel dedi. Saatler geçmiyor heyecandan 🥰 hepimizde sağ Salim kurtulalım kucaklarımıza sağlıkla alalım inşallah
Gulaydgncy Yazmelegi_ saat 10.15 te yaptim genel anestezi verildi . Girdikten 5 10 dk sonra kızımı ameliyathaneden çıkartmışlar zaten. Bende 30 40 dk sonra çıktım. Uyutulurken falan değilde ilk uyanma anı biraz korkutucuydu. Onun harici her sey güzel gitti. Son bi gaz da çıkarırsam mükemmel olacak