Yazmelegi_ saat 10.15 te yaptim genel anestezi verildi . Girdikten 5 10 dk sonra kızımı ameliyathaneden çıkartmışlar zaten. Bende 30 40 dk sonra çıktım. Uyutulurken falan değilde ilk uyanma anı biraz korkutucuydu. Onun harici her sey güzel gitti. Son bi gaz da çıkarırsam mükemmel olacak