Meraba hanımlar bugün tam 38 hafta olduk cuma sabah ikinci sezeryanımı olucam. Bütün duyguları aynı anda yaşıyorum. Benimle aynı hafta olan günü belirlenen var mı? Sezeryana giderken çorbamı, hoşafımı yanımda götürecem inşallah sizler neler yapmayı düşünüyorsunuz?❤️