İlk 12 haftaya kadar 2 haftada bir özele gittim 12. Haftadan sonra 3 haftada bir çağırdı sorun olmadığı için (ikiz bekliyoruz bu arada) 15. Haftada da kontrole gidip 16. Haftada devlete geçtim devlet ayda 1 kez gel geldi benim de insülin direncim var ve ikiz olduğu halde ayda bir gelmesi mantıksız geldi ama öyle yapıyorum şuan 20 haftalığız