Aysima51 Bende dün gittim 31 haftaliğım bir sonraki kontrol ay sonu dedi. 34 haftalık falan olmuş olacağım ondan sonra sıklaştıracakmış. Birde beni dün nst bağladı bebek ileride diye bundan sonra her geldiğinde nst bakacagim dedi. Banada nedense ara bir tık uzun gibi geldi (gebelik şekerim var,damarımda direnç var) ama bilemiyorum normal herhalde canım🤷